Warning: Trying to access array offset on value of type bool in /home/httpd/vhosts/budibolji.com/httpdocs/wp-content/plugins/convertplug/framework/class-cp-geolocation-target.php on line 209

„Sve što je zapisano, to ostaje“ – izreka je koja ne važi kada pišete na internetu. Posebno po društvenim mrežama, gdje to više liči na pisanje po pjeskovitoj morskoj obali. I koliko god napisano nosilo mudrosti, novi val, sa novim brigama, vijestima, raspravama, „prebriše“ sve. Stoga je posebna vrijednost ove knjige u njenom svjedočanstvu jednog vremena i problema kojima smo oplavljeni, kao i nastojanju jednog imama u dijaspori da pozitivno utiče na one koji čitaju njegove tekstove i statuse na Facebooku, da budu bolji ljudi. Autor ne teži da svojim riječima bude „mjera stvari“, pa se zna desiti da se čitatelji na Facebooku u komentarima ne slažu u potpunosti s njim, a što rezultira kvalitetnom razmjenom mišljenja, na zadovoljstvo svih. U vremenu isključivosti i djelidbe na tabore to je vrlo rijetka pojava, posebno za one koji su svjesni da nepostojanje osnove za razmjenu mišljenja predstavlja uvod u jednoumlje i posljedično, dosadu i intelektualnu neplodnost.
Tematski raspon je raznolik od kritičkih zapisa o stanju muslimana, naivnosti i zloupotrebe interneta, mentalitetu „šargijanja“ Bošnjaka dok ih sistemski istrebljuju, do „spremnosti“ nekog učenika mašinske škole da čak i njemu, kao imamu, drži lekcije o islamu. Tu su i analize djelovanja imama i odnosa naroda prema imamima, džematu, mektebu i Islamskoj zajednici, pa do motivirajućih tekstova kojima nastoji skrenuti pažnju čitalaca na važnost pobožno-pametnog odnosa prema vremenu i obavezama. U tu svrhu autor navodi primjere kako iz okoline gdje trenutno živi (Švicarske), tako i primjere iz svoje domovine Bosne i Hercegovine. Prilikom obilaska rodnog mjesta tokom ljetnih odmorana, gdje nakon iskazanog mirnog protesta protiv držanja koncerta na dan pogibije Izeta Nanića, komadanta 505. Viteške brigade, on biva čak pozvan na davanje izjave u policijsku stanicu. Sve to ukazuje na njegovu spremnost i angažovanost da pozove sve da se trude da budu bolji kao osobe, što je osnovna potka njegovog pisanja, ali i misije kao imama. Smatram da ovu knjigu vrijedi imati i povremeno se vratiti njenim porukama, a koje će, čini mi se, dugo vremena biti aktuelne.

doc. dr. Emir Džambegović, Tuzla (BiH)

Iskrenost kazivanja Sabahudina Sijamhodžića, pripadnika 505. Viteške bužimske brigade i dugogodišnjeg imama u herojskom Bužimu i St. Gallenu (Švajcarska), satkana u koricama ove knjige nas podstiče na dublja razmišljanja o našem dinu, domovini i narodu koji na razmeđu svjetova biva stalno iznova iskušavan, a on se uz Allahovu, dž.š., pomoć odupire, čeliči se i prkosi svojom hrabrošću i dobrotom.

Knjiga otkriva raskošan krajiški talent autora koji se ne zadovoljava tradicionalnim pozivanjem na temeljne izvore dina, već problematizira neka suštinska pitanja koja zadiru u srž naše vjere i potiče nas na razvijanje patriotske svijesti i osjećaja za važnost naše domovine, državnih i vjerskih institucija, nosioca vlasti, a posebno vjerskih autoriteta i važnosti džemata. Autor nas potiče na razvijanje nacionalne svijesti koja je u prošlom stoljeću, a posebno nakon Drugog svjetskog rata, od strane komunističke vlasti bila dovedena pod znak pitanja. Autor se bavi i pitanjima koja tište širu društvenu zajednicu, ali i ummet općenito i često pravi paralelu između njih. On podstiče na društveni aktivizam kao jedan od temeljnih postulata našeg dina koji je kroz historiju širen čistim nijjetom naših predaka koji na putu istine nikada nisu posustajali niti su čekali da njihove obaveze izvrši neko drugi.

Knjiga „Budi bolji čovjek“, bez imalo sumnje opravdava svoj naslov i nikoga neće ostaviti ravnodušnim i bez želje i nastojanja da uistinu budemo bolji ljudi, što bi trebao biti naš stalni cilj.”

Nezim-ef. Halilović Muderris, Sarajevo (BiH)

“Bog je dragi čovjeka stvorio da bude halifa/namjesnik na zemlji. Svaki čovjek sebe treba upitati kakav je on lično kao namjesnik. Da bi bio što bolji on mora uvažavati riječi objave i riječi učenih. Ova knjiga ide upravo u tom smjeru: kazuje nam kroz različite teme kako postići ono više. I to nije njena jedina vrijednost. Vrijedna je i po tome što je piše vrijedan imam koji se ne koristi copy-paste metodom već najvećim odlikovanjem čovjekovim – razumom.”

Edin-ef. Memić, Travnik (BiH)

“Iako živim u Singapuru, već nekoliko godina aktivno pratim Sabahudinove zapise na Facebooku. Oni ponekad na površini djeluju žestoko, međutim s ciljem motiviranja čovjeka ka sveobuhvatnom pristupu i razmišljanju o životu iza njih se krije samo dobra namjera. Muslimanski svijet je počeo nazadovati onog trenutka kada se prestao baviti naukom i kritičkim razmišljanjem, zato svima onima koji vole knjigu, nauku i napredak, toplo preporučujem njegovu knjigu.”

dr. Ahmed Pašić, Singapur

“Valjda zbog toga što se to rijetko dešava, uvijek me iznova obraduje poznanstvo sa misliocima. Oni su drago kamenje našeg doba. Rijetki su, pa smo presretni kad ih pronađemo. Opet, pretužni kad ih gubimo. Dragocjene su nam pojave ljudi od kojih možemo učiti, koji nas mogu povesti, a ne zavesti. Knjiga jednog od njih je upravo pred Tobom poštovani čitaoče.

Knjiga u kojoj je hirurški precizno detektovano niz svakodnevnih ovovremenskih pojava, dilema, nedaća, nesporazuma… Kod autora je prisutan slobodan odnos izražavanja prema prostoru, vremenu i činjenicama. Iz tinte mastila uvaženog Sabahudina Sijamhodžića razlivaju se uputstva dobrote. Duboko svjestan da je ljudska duša kao padobran, da ne funkcionira dok se ne otvori, Sabahudin nam u svakoj rečenici nudi recepte, kako bolji čovjek postati.”

Avdo Huseinović, Sarajevo (BiH)